Nuffnang

Thursday, March 15, 2012

Parking Punya Pasallll...


Citer saman menyaman ni dah lama tahun 2010...bukan saman bawa laju ke apa..tp saman parking je...klu kt ofis aku ni berpuluh/beratus dh kot dpt saman parking ni...selalu dpt buang je oppsss....tp yang satu ni haru sikit....kenanya kt umah....

Pagi2 tu aku nak g keje sekali nampak ada surat saman kt cermin kete...pelik...awalnya la org MPKJ ni datang menyaman...aku duduk kt situ dh 3 tahun tak pernah lagi kena saman kalau parking tepi jln...tau je la klu apartment mcm mana....parking dlm 1 je...so kete comel aku tu cfrm kena parking luar...parking kedai lak penuh dgn kerusi meja kedai mkn....sekali tu je pun datang menyamannya....

Nak tak nak bila dh dapat surat cinta mcm kt atas ni kali ke-2...siap naikkan saman dari RM100 ke RM500 cuak gak aku...kang tak pasal2 kena melabur sampai RM500 bila dh naik mahkamah...member2 umah suggest g bt rayuan....

So dgn semangat berkobar2 tadi aku terjah la MPKJ....konon2 nak la bt rayuan..dah hafal script apa nak ckp & merayu kekeke....siap ugut huby suh backup...sekali sampai2 je kaunter bahagian undang2 boleh pulak staff tu tanya nak bt rayuan ke...blh ke kalau taknak...tp xde pun dia suh bg alasan ke merayu2 domba kt situ...tiba2 je dia terus ckp " saman ni RM500 so boleh kurang jadi RM50..nanti saya buatkan bil"...wow RM50 je...aku bajet RM250 ke...siap2 dah bawa RM500 kekeke..tp kalau dia ckp lbh RM100 tadi mmg dh plan dgn huby ckp takde duit nak byr skrg whahaa...gila jahatkan....

Kalau setakat RM50 boleh senyum meleret la...ada lagi balance RM450 leh pikir bt benda lain...ptg ni nak g jusco ;)....terus nampak jusco depan mata skrg hehehehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...