Nuffnang

Tuesday, June 5, 2012

Bandung Trip 2012 - Kartika Sari & Amanda..

Masih lagi citer pasal Bandung..panjang lak N3 Bandung kali ni....kalau nak sekalikan 1 N3 mcm panjang lak...

Untuk soping kek utk bawa blk bg org kena beli sehari sblm blk....

Mula2 singgah Kartika Sari...btl la org ckp kek/brownise kt Kartika Sari mahal...mmg mahal pun...

selamat aku beli 1 je..utk rasa....tu pun harga dah 45rph.....paling murah la tu aku beli hehehe....kalau yang lain lagi mahal...




Dalam kedai Kartika Sari ni ada gak jual cupcake, macaron & rainbow kek....aku ada gak beli rainbow kek utk rasa...share dgn member..

Rainbow kek yang kami beli...takde la mahal sgt...murah lagi dari ke Malaysia...rasa biasa2 je....

Lepas tu baru ke Amanda...harga kek2 sini mmg murah...jauh beza bading kat Kartika Sari...daripada aku nak beli sikit terbeli byk lak...sbb bajet yg simpan utk beli kek/brownise mencukupi utk beli lebih dari 3 ketul hehehe....pilihan pun byk....


See masing2 memborong kek....disebabkan terlebih soping so awal2 lagi aku minta member ofis up kan ludgage kami lagi 20kg...kalau tak jenuh nak kena byr masa checkin....syukur sgt sempat terpikir nak up kan ludgage kalau tak mmg naya.....






3 comments:

suhailas said...

adussss lama nya tak terjah bandung...!!semangat pulak baca ceta sis niii.....

opss sis...sue da tukar blog baru

http://crvminsue-mylifemyjourneymyway.blogspot.com/

Alida Ali said...

Ok tu kak kalau nak soping...cari flight murah hehehe..

~MaMa RX SToRYMoRY~ said...

Good news untuk peminat Brownies KARTIKA SARI & AMANDA

Pre order dibuka sekarang.

Pick-up point area: Putrajaya, Nilai, PetalingJaya, Bangsar, Setapak, Gombak, Kota Damansara.

Brownies ETA ✈✈✈ on 17th nov 14

Yummy & Fresh from Bandung, Indonesia

WhatsApp/sms ina +60192633431

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...