Nuffnang

Thursday, May 12, 2011

Jakarta-Bandung'11 : Restoran Sangkuriang...

Sambung lagi....

Kami kat bandung sakan soping sampai lupa nak mkn...ajak mkn semua ckp nanti dulu..sebab tak sabar nak soping punya pasal...last2 sampai mlm lps FO tutup baru terasa lapar kekeke....teruk kan klu perempuan dah start soping...tambah takde gangguan dari laki & anak....panjang langkah...

Pak Gunawan ni best sgt...masa kami soping terakhir di rumah mode dia dah pegi siap2 booking restoran ni utk kami dinner.....abis soping trs dia bawa kami ke Restoran Sangkuriang ni...

Bila dah kebulur sgt semua benda nampak sedap...so semua benda pun nk order.....bila byr amik ko lbh rp1k kekeke...takpe tu bajet mkn dari siang sampai mlm...tp rasanya berbaloi gak la..

Aku paling teringin nak mkn ikan garumi ni...so kami order ikan garumi bakar...masa letak kicap tu berasap satu restoran....

Ahli2 rombongan seramai 7 org...pening gak pestime jadi ketua rombongan ni...selamat Pak Gunawan pun byk membantu....kalau Pak Erwan ada mesti lagi best hehehe....


4 comments:

Yan said...

SERONOKNYA..

RASANYA MACAM NAK G JE LAGI KE SANA.. INSYALLAH ONE DAY LAH.

Mama Khairan aka Rudy said...

teringin gak nk makan ikan tu .. mmg manis isinya .. cam ikan bawal nga kicap manis .. tmbhan lg makn kat puncak .. sejuk, wah ..tmbh laa berselera :)

nora said...

sedap kan mkn kat situ...dah tu murah plak tu..nih yg teringin nak pegi pulak nih...kui2x

Alida Ali said...

Kak Yan : Harus pegi lagi leh saya kirim hehe...

Mama Khairan : ikan garumi ni ikan talapia ke...mcm sama je...

Nora : mmg sedap puas hati la byr RM300++ pun sbb 10 org mkana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...