Nuffnang

Monday, January 4, 2010

1 Jan 2010.....

Nak juga tu tajuk 1 Jan 2010...
ni adalah n3 pertama utk tahun 2010 walaupun aku terlambat nak update.....
bukannya taknak terus update tp Berokband aku kat umah dah tak betul tak boleh guna.....
so kena la tunggu msk keje hehehe.....opsss terlepas lak ckp buat masa keje takpe kejap je menaip bkn lamakan....
.tak ganggu pun keje2 yg nak kena buat....

Jumaat lepas 1 Jan dah awal2 ajak huby g beli buku kat Borders lagipun boleh beli alat tulis utk danish sekali....so lps huby bgn siap2 terus keluar g Berjaya Time Square.....dah sampai sana tak tahu lak nak beli apa....voucher ada RM300....so suh danish je la pilih apa dia nak...amik je bukan kena bayar pun hehehe.....macam2 danish pilih semua berunsurkan buku kartun atau mainan.....biasa la budak tu.....alat tulis dia pun amik je la apa dia berkenan....aku plan asal nak cari novel konon nak mulakan hoby lama yg dah lama terbengkalai...tp rupanya kat Borders tu semua buka BI la....aduhhh kalau beli novel BI cfrm la lmbt aku ada feel nak baca hehehe.....last aku cuma beli magazine je la tu yg menarik minat aku.....Kalau ikutkan nak je aku beli novel Twilight kalender dia pun ada....tp mai aii mahal gila kalender saje hampir RM70...cfrm la huby aku menjeling nanti....Masa bayar pun masih ada balance lg voucher tu...bila lak lagi nak g beli pun tak tahu....Simpan je la dulu.....
Buku yg 1st danish pegang....sbnrnya dia lebih minat gambar Batman tu dari nak baca isi kandungan dia.....
Antara buku & alat tulis yang dibeli......Kamus pun ada tau hehehe....

Budak yang tak menyempat2 dalam kete dah nak buka.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...