Nuffnang

Sunday, August 16, 2009

Makan Nasi Minyak....

Rasanya dah lama betul tak mkn nasi minyak....hari ni dpt gak merasa sebelum posa....yg kawen ni kira makcik aku la kenduri umah dia mggu lps tp aku tak dapt blk....so belah laki kebetulan dekat ulu langat je boleh la aku join....walaupun pangkat makcik tp aku panggil nama je...huhu tak beradap langsungkan...ye la umo muda dari aku lps tu dari kecik kira kamceng gak....mana leh panggil makcik2 tak kelasss hehe....tp dah masing2 ada keluarga sendiri mmg ssh betul nak jmp...kalau jumpa pun 1-2 tahun sekali je padahal duduk bukan jauh sgt pun....ni masa kenduri baru la leh jumpa ramai2...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...