Nuffnang

Monday, April 27, 2009

Takde air....

Sebenarnya aku dh tahu lama yg blok aku akan takde air hari isnin dgn selasa....tp cam mana aku leh lupa nak takung air smlm....nak jd cite ari ni lak aku mc....bila aku nak basuh kain sekali tgk air dh keruh...huhu masa tu br terpikir yang air akan ditutup tuk diaorg menyelenggara paip utama.....dgn kelam kabut aku tgk air dlm bilik slmt masa tu ada lg skt....cpt2 aku mandi pastu suh danish mandi lak....bila semua dh settle aku kejut huby bgth air dh takde...so kitaorg kena la cari alternatif lain kan...takkan tak mandi semua....aku lak rasa tak puas mandi dgn air sikit cam tu...sekali huby ajak g umah abg aku kt kajang gak....slmt sil aku suh amik kunci kt sek dia...slmt la gak mandi tuk pg tu...bila blk umah ptg tu tgk2 air dah ada blk...maybe pg sok diaorg akan ttup balik kot sbb tulis kt lif hari tu 2
hari kan...

Ni masa g mandi umah abg aku...sebenarnya saje je nak tjk pakai baju baru hehehe...

Danish ni mmg tak leh tgk aku senang mesti nak menyebuk....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...