Nuffnang

Friday, August 22, 2008

Akhirnya usahaku berjaya....

Sekarang ni aku rasa seronok sangat...... selama 4 thn aku menunggu berat badanku turun walaupun mengurangkan makan dan tak mkn langsung setiap malam....... tapi semua tu tak berhasil langsung, tiap kali timbang jarum timbang semakin naik bknnya turun walaupun satu kilo...... seblm mkn ubat yang doc suggestkan berat aku dah naik sebanyak 69kg (gila la sama berat masa 8 bln aku pegnen) hehhehehee......tapi lepas 2 minggu ada penurunan sebanyak 2 kg..... huh apa lagi excited gila aku, jarang kalau aku timbang jarum timbang menurun heheheee...aku bertekad untuk teruskan mkn ubat tu walaupun mcm2 orang ckp benda2 yang menakutkan kalau mkn ubat........ tapi setelah 3 bkn aku teruskan, hasilnya mmg memberangsangkan sbb skrg berat badan aku dah turun 9kg(60kg)......jadi target aku lagi 5kg untuk hapuskan lemak......lepas tu boleh la aku jaga pemakanan sendiri.... sekarang pun aku dah mula main2 mkn ubat sbb aku nak tgk klu aku jarang2 mkn ada ke aku akan mkn byk balik mcm dulu.......tp alhamdulillah aku dah boleh control mkn aku w/pun aku tak mkn ubat pada hari tu........ so aku target dlm bln puasa aku akan stop dan kawal sendiri nafsu mkn aku....

Dulu










Kini & Selamanya hehehe ( boleh ke..)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...