Nuffnang

Saturday, July 21, 2012

Selamat Menyambut Ramadhan...


Salam kawan2 blogger...


Hari ni hari pertama umat islam berpuasa....rasa terharu sgt bila hampir2 nak masuk bulan Ramadhan hati tu...hati  rasa sgt2 terusik thn ni...tiba2 teringat & rindu sgt pada arwah mak, abah & opah....terbayang2 kenangan masa bersama diorg dulu....seronok sgt....bersyukur la pada korang2 semua yang masih ada ibu & bapa....

Ok la tak mau mood sedih2 dah...di kesempatan ini saya ingin menyusun 10 jari memohon maaf jika ada terkasar bahasa atau ayat2 yang menyinggung perasaan sesiapa yang membaca hasil penulisan saya selama ni...semoga Ramadhan tahun ini memberikan lebih keberkatan berbanding tahun2 sebelumnya....

Selamat Menyambut Ramadhan Al-Mubarak....



2 comments:

Lia said...

Salam Ramadhan Al-Mubarak utk akak sekeluarga :)

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

salam Ramadhan & selamat berpuasa jugak.. =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...