Nuffnang

Friday, July 20, 2012

Terharu + Terkejuttt...


Smlm mmg aku terkejut rasa nak nangis huhuhu...

Ptg smlm aku dpt call dari receiptionist suh trn...mmg tak pikir pelik pun sbb aku ada appoitment dgn org...igtkan org tu dah sampai...turun2 nampak ada sejambak bunga rose...so sweet...langsung tak terdetik pun utk aku sbbnya sejak 2 menjak ni ofis aku ramai sgt dpt bunga2 macam tu...bdk 2 org yg jg bawah ni tersengih2 mcm kerang busuk dah...hulur kat aku pun aku tgk je la bunga tu...pastu siap suh baca kad...apa kes nak baca kad org....tak baik tau...

Bila diorg ckp utk aku lagi pelik...igtkan kot2 skrg stail ofis tiap kali bday staff dpt bunga ke..tu yg mcm " ehh korang bg ke" whahaha..apa kes baik sgt nak bg aku bungakan...sekali baca kad tu trs rasa nak nangis...terkejut ok bila yg bg bunga tu tulis ala2 romantika de amor ni...mana pernah dpt mcm tu...trs blur sekejap...btl ke utk aku ni kekeke...

Bunga yg dihantar sendiri oleh tuannya...so sweetttt...rupanya huby bt suprise bg aku....siap htr sndiri...dia igt kot2 boleh myamar sebagai delivery boy...sekali member aku dh kenal...siap ckp " bunga utk ida ke?"...huby angguk je trs blah...apa la mcm tu je....diorg ni confiden sbb rasa mcm kenal..muka mcm ayah danish kekeke...kalau sekali salah org kan ke naya...

Sepanjang perkenalan hampir 10 tahun tak pernah huby bg bunga mcm ni...kt Cameron tu lain citer sbb mmg tmpt bunga...dia beli sbb dah dpn mata...ini pandai lak g beli kat kedai sndiri...huhu sejak bila dah pandai jadi lelaki romantik pun ntah la...tp aku suka sgt2....rasa nak nangis wpun hanya bunga...bukan senang nak tunggu selama 10 tahun ni....selama ni hint2 pun dia bt bodoh je...takyah hadiah mahal2 bunga pun dah cukup terharu bg seorg perempuan kan...rasa diri disayangi wahhhh gedik gitu....

Tq my lovely huby & my love danish haikal sbb buat suprise kat ibu....sayang korang sgt2...tu saja hero yang aku ada selama ni... muaahhhhhhh....tahun depan buat suprise lagi ye...




1 comment:

CINTA UNTUK KITA said...

wahhh srnokny.. untung bdn la sis..hehe :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...