Nuffnang

Monday, October 17, 2011

Hari Ini Hari Jadi Ayah...

Selamat hari jadi...selamat hari jadi..selamat hari jadi ayahhhhh....selamat hari jadi....

Tiba2 lak pagi2 buta menyanyi....nyanyi dpn2 mls...nanti suh danish je nyanyikan....hari ni genap umo hubyku 33 tahun...wahhh makin tu nampaknya...takpe umo je meningkat ati tetap mcm 20an kan hehehe....

Bday boy... boy ke?... susah nak ada pic sorang2...ni pun aku candid....so ni je la yg ada terbaru pun....aku beria2 dh plan nak belikan huby hadiah masa dlm wad dulu tp hampeh dia ckp dia taknak....taknak susahkan aku...takpe duit bajet tu nanti aku belanja utk diri sendiri kekeke.....

Dah jual mahal taknak hadiahkan..kalau aku org offer laju je amik..ni berlagak...so aku ajak mkn kt seoul garden...sblm tu huby nak mkn kt johnny's...jemu la asyik2 johnny's je....so aku ajak gak huby ke seoul garden...dia pun baru 1st time pegi....mula2 aku x ckp apa2...bila aku dh byr baru aku ckp kali ni aku belanja utk cbrate in advance bday dia..so dia tkleh nak ckp apa2 dah hehehe...mkn2 ni pun ari ahad ari tu lps blk dari kpg....tau di MIL aku matikkkk....

Budak yg rugi kalau bawa dia mkn buffet...badan je besar tp dia bkn nak mkn sgt...jenis memilih makanan...mkn apa dia suka je...awal2 dh mkn aiskrim..selamat seoul garden ari ahad budak free...jimat skt...next time dh tau nak g bw danish kena g ahad....

Pic aku lepas discharge ahad lps...nampak kurus tak kekeke..perasan je...tp berat aku dh trn la juga 2kg sbb duduk wad makanan x sedap.....

Ok la danish dgn ibu nak wish ayah semoga sentiasa sihat tambah2 time skrg supaya boleh jaga ibu sebaik2nya...ayah mmg baik sanggup jaga ibu yg sakit teruk dan mcm2 kerenah ni.....semoga murah rezeki so nanti boleh beli mainan & ipod yg danish merengek minta tu...nak beli umah besar mcm danish nak mkn masa berpuluh thn la lagi hehehe....IBU & DANISH SAYANG AYAH SANGAT2 HINGGA HUJUNG NYAWA....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...