Nuffnang

Monday, October 17, 2011

Kek Takde Aiskrim Pun OK.....

Lepas kuar hosp ni ssh skt aku nak gerak sana sini sorang2...semua kena ada bodyguard...sapa lagi kalau bukan huby atau danish...tp aku mmg belum sentuh kete lagi la sejak kuar ni....ntah igt ke tak lg guna gear kekeke....3 minggu dah kete aku tersadai...

Tadi masa huby amik danish sek. agama aku tgh sebuk nak masak...masak kena pagi2 skrg ni...tiba2 terpikir smlmnya danish ada amik Aiskrim walls masa g Tesco....so apa lagi..ngam2 je diorg nak sampai aku dpt idea ni...so cpt2 kuarkan letak dlm piring....mcm biasa danish akan sampai dulu depan pintu..so suh la konon2 bt suprise kt ayah dia kekeke...takde keje aku ni...nasib kt umah takde lilin bday je...lilin utk blackout ada la...apa gila nak letak lilin besar gabak tu...

Ini la Aiskrim tu...rupa pun dh cantik..mmg sesuai sgt la.....pisau pun takde so guna je la pisau potong bawang kekekeke...

Sesi potong memotong...huby layan je la perangai bini dia ni...karang tak layan bini dia sentap....

Budak yg suka interframe....danish sebuk suh potong sbb dia nak mkn...dah la amik aiskrim dia lambat pulak bg dia mkn hehehe......tu je la sesempoi sempoinya cbrate kt umah...kek takde aiskrim pun ok je...janji leh mkn sama2....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...