Nuffnang

Sunday, August 7, 2011

Sup Gearbox..

Sabar2 jgn meleleh air liuq ye...smlm lps jln2 mls nak masak so ajak huby berbuka kt luar je...

Terus call Rest. Dusun kt BBB...kalau tak booked alamatnya mmg takde tmpt la...

Bila dh g situ tingat lak ari tu g huby ckp knapa x order sup gearbox...mmg situ paling sepecial sup ni...apa lagi trs order...mmg best la sup ni wpun xde isi byk...kena potong sndiri cari isi kt tulang2 tu...lps ni blh order lagi...tp agak mahal la skt seketul tulang tu rege rm20++...tp mcm berbaloi je dgn rasa sup tu yg sedap...ok la sekali sekala kan...berat kot tulang tu kekekeke....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

blogtilldrop said...

harga leh tahan..tapi tentu berbaloi baloi

Alida Ali said...

Berbaloi la sup gearbox ni wpun tak byk isi tp sup dia power...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...