Nuffnang

Sunday, August 7, 2011

2 Kali Menjala...

Hari ni menu berbuka simple sgt..roti jala, popia dgn beger je...beger danish yg rekues...

Roti jala ni buat pun sebab huby rekues sahur nak mkn kari ayam..alang2 dh bt kari ayam trs terpikir roti jala...nak mkn nasi mcm dh muak lak..so menjala la dlm keadaan kelam kabut sbb aku tido ptg kekeke....kul 6.30pm baru terjaga...penat gila mggu ni kemas umah mcm sok nak raya...

Aku tau danish dulu mmg suka roti jala..tp danish ni mknan feberet dia berubah2...mmg buat skt sbb tkut bazir...hasil jalaan pun dlm 10-12 keping je...sekali danish mkn sampai 8-9 keping sorng...aku dpt la rasa skt...

Sebuk lak ckp x cukup suh bt lagi utk dia nak mkn sahur...gigih la aku menjala lagi sekali...sama gak kuantiti yg dpt sbb tepung dh abs..harap2 cukup la utk danish sahur ni...danish sahur mata tutup masa mkn so takde la kot dia mkn byk hehehe...




Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

ieda said...

wahhh sedapnyaaa dah lama akak x makan nie .. ermm makan ngan kari ayam kan dik ..

rajin alida menjala :)

Alida Ali said...

Saya pun lama tak mkn...nak beli takut tak menepati citrasa...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...