Nuffnang

Thursday, August 18, 2011

Elianto Warehouse Sale..

Sempat juga terjah time lunch hehehe...bab2 ni mcm mana pun cfrm sempat....tak sempat pun aku cuba sempatkan juga....

Tapi kali ni eye shadow kurang kaler mcm thn lps...byk kaler yg sama je....tp murah mmg murah gila la...bayangkan eye shadow yg biasa RM6-7 kt sini diorg jual 3 RM1...tp biasa la kalau warehouse ni semua brg2 yg agak lama...so takleh la simpan lama....guna main2 leh la...

Brg lain pun ada...baju, seluar mcm2 la...tp aku tak tgk sgt la...aku terus terjah bahagian alat mekap je...paling aku suka casing eye shadow dpt rege RM2 je utk 6 lubang...suka sgt2...sbbnya byk eye shadow aku yg takde casing lagi....

Balik ofis aku buat kelas grooming whahaha....takde keje sungguh...ni semua kes mengular mls nak bt keje....diorg nak belajar pakai aku tlg la ajarkan.....lps ni leh amik upah jd mekap artis kekeke...



2 comments:

MeMHaliD said...

boleh ar grooming saya lak sis..hehehehe

Alida Ali said...

Makeover main conteng2 je pandai la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...