Nuffnang

Thursday, July 14, 2011

Taman Teman...

Ini lah taman teman(org perak bahasakan diri sendiri teman kekeke) yang sekangkang semut tu...kalau sekangkang kera mcm besar lagi...ini semut je sbb kecik sgt....

Kebanyakan pokok aku kalau yg berbunga masa beli cantik je mekar....lama2 gugur bunga tu takkan berbunga dah la hehehe...tu sbb aku suka tanah pokok jenis berdaun je...terutama pokok kaktus cfrm takyah siram selalu....

Harap2 orkid tu bertuah la berbunga selalu kalau aku rajin jaga....tgh bersemangat ni nak jaga....tgk setakat mana semangat aku ni kekeke....

6 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

same lah kite.umah tk ckup tanah =P

Alida Ali said...

Tak cukup tanah takpe lagi...akak ni takde tanah langsung hehehe....

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

saya pun shuke tanam² munge ni..
tp krn kekangan masa, terpaksa di"hold" dlu.. heheheh

gee ryder said...

lama2 sok jadi sekangkang kera la bila bunga suma dah kembang hehehe...

orked tu cantik

zatil said...

Ok la ni Alida..at least ada juga tanaman..saya tanam serai pun x mo idup :)

Alida Ali said...

Tu pun tanda2 nak mati gak kekeke...sbb malas nak jaga sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...