Nuffnang

Friday, June 10, 2011

Sandwich Telur..

Salam jumaat semua...esok cuti yeaaa....time jumaat je srnk..cer hari isnin semua monday blues...

Ok jom cite psl mkn lak....ada satu hari tu masa aku kat ofis huby bbm bgth danish nak mkn sandwich telur....mana pula aku nak cari petang2 ni....mcm2 pula dia teringin nak mkn bila duduk umah lama2 ni...pestime dia mkn masa duduk hosp ari tu aku ada belikan...sblm ni aku bg rasa pun tak hingin....

Susah2 aku ckp kt huby buat je la bkn ssh pun....tp malangnya masa blk keje nak beli tiba2 cek hbag purse aku takde waaaa....mengelupur gak aku mencari...tp tiba2 terpikir tertinggal kt ofis kot...cal kak sab slmt kak sab kt ofis lg...minta dia tgkkan kt meja aku..mujur ada fuhh lega sikit...janji tau tak hilang dah ok...nak taknak kena naik umah dulu amik duit kt huby....slmt huby dah siap rebus telur....

Turun blk pegi kedai beli apa yg takde kt umah.....masa kt kedai boleh pulak danish tanya " Ibu tau ke bt sandwich telur ni macam mana... kalau tak tau nanti tgk la resepi dlm internet " hello setakat sandwich telur ni pejam mata pun ibu boleh bt tau kekeke....trs diam bdk debab ni...ada ke sandwich telur pun nak tgk resepi...lain la msk yg susah2....tp bila lak dia tau ada resepi dlm internet...tak pernah lak aku tjk kat dia aku tgk resepi dlm internet wpun kadang2 aku buat hehehe...

Masa lecek telur saje aku panggil danish suh tolong...takut lak dia igt aku duk dapur sorang2 sebuk buka internet tgk resepi hehehe...

Tak sampai 3 minit dah siap ok...danish ckp senangnya...senang la bg org dah biasa bt...cer suh ayah berpeluh gak kot kekeke....selama ni ibu buat suh mkn jual mahal sgt ..tu yg sampai tak tau ibu pernah buat ke tak...

Mana tak cpt siap sbb kelam kabut nak tgk Nora Elena..sampaikan nak letak inti atas roti pun tak sempat kena buat depan tv.....dasatkan penangan cite Nora Elena ni...sampaikan nak buat keje pun tak senang hati......


2 comments:

ieda said...

dik lepas letak sandwish tu kan .. adik celup lak tepung dan grg .. perghhh lagi sedap ! yumx 3 :))

Alida Ali said...

Bgs gak idea akak nanti boleh cuba...biasa goreng klu bt sandwice sardin je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...