Nuffnang

Saturday, June 25, 2011

Donut Gebu..

Donut ni mmg nama dia donut gebu...sbb nama dia aku tertarik nak kekekeke...

Rasa blh la tahan...tp mak aii mahalnya seketul tu singgit....


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

5 comments:

Saliza said...

kat mana ni beb

kat depan maybank serdang ade 1 stall ni jual popia n keria pergh mmg gemok dan gebu dan sodap.

Lia said...

mmg gebu dan tembam donut tu.. hehe.. lia ni lama dah tak makan donut.

Alida Ali said...

Seli : ni kat ampang...kat maybank serdang tau tp tak pernh beli lg...

Lia : Gebu gak tp biasa2 takde la best sgt....

ieda said...

mak aiiiih ! sdikkk awat mahal sgt wehhhhhhh ! huuhu
tapi nampak gebu dia tuuu ..

Alida Ali said...

mmg mahal kak...kami pun terkejut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...