Nuffnang

Tuesday, June 28, 2011

5 Tahun Sekali...

Sambung cite psl zoo smlm...

Bila kami igt balik rupanya baru 2 kali kami bawa danish g zoo negara...pestime masa umo danish 2 thn....masa ni dia kecik sgt lagi.....

Ini pic 5 thn lps....masa ni kecik comei je lagi....salah 1 pic ni aku pernah htr ke majalah Pa&Ma...danish salah sorang yg terpilih...aku saje je htr main2 masa tu....guna online je pun...sekali ada org bgth pic danish terpilih...bila dah tau baru aku beli majalah Pa&Ma hehehe...

Perbezaan yg ketara dgn pic 5 thn lps....rupanya 5 tahun sekali baru pegi...so utk next time tunggu danish umo 12 tahun baru pegi lagi hehehe...


4 comments:

Mr. Z and Mrs. Z said...

part mata tu tetap sama.debab pon sama =)

Alida Ali said...

Hehehe debab tu ttp sama dulu kini...selamanya tak tahu lagi...

zatil said...

ala comel Danish masa kecik..skrang dah hensem gitu..n percaya la Alida, another 5 yrs..x byknya beza pun Zoo kita tu :)

Alida Ali said...

Tu la zatil..baik g zoo taiping je...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...