Nuffnang

Thursday, May 5, 2011

Teluk Kemang , PD...

Habis kisah Muzium kami trs menuju ke teluk kemang...danish org yg paling xcited nak mandi laut.....

Skrg kt sepanjang pantai tak boleh nak lepak bentang tikar mcm dulu...sebabnya diorg dah buat buss letak payung & kerusi...so sapa nak duduk kena la byr sewa....RM25 sampai kul 7pm...kalau dtg awal mmg la untung...kami kul 3pm baru sampai...nak tak nak kena gak la sewa.....kalau tak nak duduk mana pulak...

Tapi ok la juga takde la berpanas atau berhujan bila dah ada payung ni...nak tido pun nyaman je....

Masa kami sampai air mcm pasang sebab naik sampai ke atas....dulu rasanya jauh je air laut tu dgn pantai....tak pasti knapa...

Bagus juga air naik senang nak monitor danish mandi...sebab jarak antara tempat duduk dgn air dekat....

Danish selagi tak suruh naik berendam je...sorang2 pun jadi...ini pun suruh naik makan muka dah monyok....

Hampir 3 jam lepak kt pantai danish tak naik2...naik pun kejap2...nak biar dia mandi sorang2 risau lak sbb danish berani pegi ke tgh...tak padan dgn pendek nak mandi tmpt dlm....so gilir2 la kami kena jaga...susah gak sbb danish takde kawan...ibu dgn ayah la kena jadi kawan dia...


5 comments:

Yan said...

Risau lak bila bab air2 ni.. Kesian kan kat 3 girls yg lemas tu.. Sedihhhh

Alida Ali said...

Tu la risau takleh tinggal sorang2...buatnya ombak tarik ke tgh tak smpt nak kejar dah...

ieda said...

waaa bestnya , akak x pernah sampai layie PD nie .. huhu dulu ada plan nak kesana ngan adik beradik .. tetiba cancel last minute .. huhuhu

makdara TERdiva said...

last dtg sini masa darjah 3, skrg anak yg sulong pun dah dejah 5..sila kira..hehe!

Alida Ali said...

Kak Ieda : PD je la pun paling dkt dgn KL...nak g bagan lalang mandi mcm tak sesuai...

Mak Dara : wow mmg lama tu..penat la nak kira...mls nak guna calculator kekeke...tp sah la lama sgt...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...