Nuffnang

Thursday, May 5, 2011

Famous Amos..

Hari ni mood mmg mendung nak buat keje pun mls.....bos pulak ada kena buat2 rajin time dia lalu hehe...

So nak elak mgantuk sbb mls bt keje jom kita mkn biskut...td g 7E jumpa biskut famous amos ni trs beli...lama nak rasa tp selalu je malu nak beli kt tempat dia kekeke...malu sbb mcm rasa mahal je...aku klu mahal2 ni semedang je la malu nak masuk...klu g sogo pun pandang2 jeling2 je...


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

8 comments:

mama tims said...

sedap tu utk djadikan kudap kudapan..heheh..

Alida Ali said...

mmg sedap tambah2 klu ada air milo/tea sekali...tp mls nak g pantry minum air kosong je la...

NeenaAnuar said...

aduh... teringin lah plak. dah lama tak makan famos amos nie.. huhu..

Alida Ali said...

klu teringin kena la cari...nak pelawa jauh...dpt bg tgk plastik je hehehe...

ummi_khalish said...

aslmkm...aduhai...ni lh benda yg dil mengidam nk beli hrtu tapi x dpt.sbb kt klia x smpt nk bli..bz sgt..huhu..hanya mampu tgk jelh..tunggu brthn lgi bru dpt mkn..sob sob..:-(

zatil said...

sedap tueee....!!!

gee ryder said...

saya suka bau dia jer, nak makan kureng sketla sebab manis

Alida Ali said...

Haah agak manis la Gee...sekali sekala mkn ok la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...