Nuffnang

Saturday, May 21, 2011

Tanah Runtuh @ Hulu Langat...

Sedihnya baca kisah tanah runtuh kt hulu langat ni...aku tadi blk dari kajang takde la nampak apa2 pelik otw nak blk rumah...sampai umah pun dah mlm masa tgk berita tadi baru tahu cite sebenar....masuk FB semua cite benda yg sama.....nampak sgt aku ketinggalan...

Aku masuk kt Forum baru tahu cite yg lebih detail...diharapkan semua mangsa2 yang tertimbus dpt di keluarkan secepat yang mungkin...baca komen org dlm forum pun aku dah sebak...budak2 pulak tu yg tertimbus tambah lagi anak2 yatim....

Keadaan rumah yg tertimbus....mcm mana la keadaan mangsa dlm timbunan tanah tu.... lagi pun tadi kan hujan tanah mesti bertambah lembab.....takziah pada mangsa yang meninggal...yg lain masih tak tahu apa nasib diorg....aku tgh tggu berita live dari tempat kejadian ni huhuhu.....

2 comments:

zatil said...

Kasihan anak2 tu kan Alida..doa utk mereka..

Alida Ali said...

Kecian sgt2 tambah budak2 lagi...semoga arwah ditempatkan di tempat org2 yg beriman...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...