Nuffnang

Thursday, May 19, 2011

Selamat Hari Ibu...

Punya la lama dah lps hari ibu ni...last week lagikan..hari aku g Jakarta...tp aku mls nak pikir sgt nanti aku sedih sebab aku dah takde mak huhuhu....

Tp sblm g Jakarta aku hint2 danish bgth nanti hari ibu...mana tahu kot2 aku takde nanti dia pandai pujuk ayah ajak beli hadiahkan hehehe...tapi non ado la nampak gayanya...

Balik dari Jakarta tghmlm ahad tu danish tersengih2 mcm kerang busuk....rupanya dia ada belikan aku kek SR....dia pilih utk aku black forest 1 slice...utk dia pun ada aku tgk sbb ada 2 kotak..dia punya cfrm la fudge...aku cuma rasa skt je mlm tu...subuh2 ari tak lalu nak mkn...simpan blk dlm peti ais..soknya aku tgk dah lesap..dia la mkn sbb dia bgn awal...sabar je danish ni kekeke...

Balik sekolah ari selasa dia ckp ada benda nak kasi kat ibu...aku leh agak mesti ada kaitan dgn hari ibu punya....

Taraaaa kad buatan sendiri utk Ibu...muka bangga je masa ni...Tq sayang bg ibu kad....ok la tu daripada takde kan....

Ini corak depan kad....biasa la dia mmg suka lukis2...tinggi betul la batang pokok tu kan sampai ke langit hehehe.....

2 comments:

ieda said...

wah2 sungguh bangga lah dik ! ..
pandai danish buat kad utk mama :))

Alida Ali said...

Sekali2 sekala dpt dari anak mcm terharu la kak hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...