Nuffnang

Tuesday, May 17, 2011

KONGSI : Lu Langsi, Lu Mati....

Sepatutnya nak tgk To Fast To Furious 5 tp takleh la pula sbb danish takleh msk...utk tontonan 18 je...bosan btl la...

Akhirnya booking cite KONSI kebetulan mmg baru sgt keluar....danish dari dulu asyik igtkan klu Kongsi dah keluar dia nak tgk...ok la tu takde dia merengek tak dpt tgk TFTF5....

Bagi aku best sgt...dlm2 ganas tu ada lawak kekeke...teror la Sam bawa watak dia dlm cite ni...lain dari yg lain.....Tagline dia pun lain dari yg lain...danish pun asyik ikut tagline dia sampai skrg... Lu Langsi Lu Mati hehehe...

Barisan pelakon yg menjayakan cite Kongsi....

Sapa belum tgk pegi la tgk...tak sabar lak rasa nak tunggu NurKasih keluar...minggu ni tak dpt pergi maybe minggu depan la kot...


5 comments:

A D I A said...

best ek citer kongsi, ingat gi tgk TFTF5 gak esok ni. jangan terbabas tgk kongsi dah ehehehe.

kita update guna bb, tapi saki mata tgk susunan kelam kabut terus 'renovate' pakai normal pc, tu yg lawa jadinya tu :)

Lia said...

best kan citer ni.. filem yg sam berlakon mmg best lah.. hehe

Alida Ali said...

Adia : best gak sbb lawak...so yg pic byk2 tu U masuk guna pc ke...

Lia : mmg best lia...Sam makin popular skrg ni..sedngkan dia dh lama berlakn skrg baru naik..

ieda said...

cite nie ada umph dik :))!!

Alida Ali said...

Betul tu..skrg apa yg Sam berlakon mmg ada Umpphhh kak...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...