Nuffnang

Friday, May 6, 2011

Abangku Dulu Kini & Selamanya...

Hari tu ada org add aku...tak kenal pun tp aku accept je sbb kt FB abang aku ni org tu dlm kategori family....family aku ke?...buka2 mmg byk sgt pic abang aku masa kecik2...cute sgt aku tgk....sebiji mcm muka anak dia yg laki tunggal tu...

Tiba2 aku rasa rindu rindu rindu sgt kat abang aku ni....dia abang aku yg ke-4...dulu dia la paling manjakan aku..maklum la dlm semua kumbang tu aku sorang je bunga...cfrm la aku di manjakan...

Tapi masalahnya kami dah lama tak jumpa & bercakap...bukannya duduk obersea pun kat kpg tu juga....masalah semuanya dtg daripada wife dia...menyampahnya aku tgk muka indon tu...tu sbb aku tak suka org indon..kanapa la abg aku dijodohkan dgn org mcm tu...kecian je aku tgk...nak berbaik dgn adik beradik pun tak boleh...

Arwah mak aku pernah ckp kt wife dia " Air dicincang takkan putus" tp wife dia bls dia leh putuskan...so kita tgk la sampai bila....baru2 ni dia tahu aku add abang aku kt FB...so start la cari pasal....apa yg dia jeleskan pun tak tahu....main dgn api mcm aku mmg kalah la dia....byk kali dah kena dgn aku tu sbb sampai skrg dia tak puas hati kot.....

Kalau bermasalah dgn aku sorang takpe..ini semua adik beradik pun sama juga dia cari pasal....so wait & see sampai bila kuasa dia tu boleh bertahan....maaf la ye sapa2 yg indon ke baca n3 ni...tp aku mmg ssh nak caya sebangsa dgn dia ni.....sbb satu family aku dah kena....

Walau mcm mana pun talian darah takkan terputus....sampai mati abang tetap abang ida selamanya.....wpun kita tak berjumpa dan bercakap skrg....ida tetap rindukan abang...

Kalau la masa boleh diputar kebelakang kan best......hanya masa yg menentukan bila kita boleh bersama mcm dulu....

Sorry la ye pagi2 jumaat ni emo sikit...tiba2 je emosi terganggu....sejak 2 menjak ni mmg emosi aku selalu terganggu....


2 comments:

kurus said...

huhuhuh cam sayu pulak akak baca nie .. :) akak x der abang ... ada kakak je .. tu yg kalau abang2 ipar sayang kat akak ekekek :)
malu lak masa tu ..

Alida Ali said...

Saya pula semua abang...yg lain2 tak manjakan sy sgt sbb semua kasar2..bila sorng ni manjakan rasa kecewa sgt bila dh kawen kami takleh rapat mcm dulu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...