Nuffnang

Friday, April 15, 2011

Dulu Peguam Skrg Ahli Politik....

Tak sangka sungguh x-bos aku ni masuk politik skrg ni....aku dapat tahu pun dari huby sbb dia tgk nama Ahmad Nazib Johari ada masa penamaan calon utk pilihan raya sarawak....

Ahmad Nazib & Associates ni la tempat pertama yang aku bekerja dulu...mmg zero la masa masuk keje situ...tq bos sudi ajar wpun aku tak tahu apa2 pun nak buat...

Bayangkan belajar account tp buat keje2 peguam syarie...jauh btl bezanya...masa tu baru terkial2 belajar buat wakalah semua...selamat aku tak disuruh bt hujah...mau pengsan kot....masa tu ada 2 cawangan...1 kat subang 1 lagi kat KL...kat subang cuma ada 2 je pekerja...aku & sorang lagi Hamizan sebagai lawyer pembantu En.Nazib..

Aku mmg respect sgn En.Nazib ni...umo baru 20an dah ada lawyer firm sendiri...skrg baru masuk 30an dah masuk politik pula....mmg pantas dia naik...aku dulu berhenti pun sbb office berpindah ke Shah Alam...tak sanggup aku nak ulang alik dari Damansara ke Shah Alam...so decide berhenti & cari keje lain...

16hb baru tahu sapa menang...BN atau PKR...aku bukan sokong mana2 pun...ini pun sebab tahu x-bos bertanding....kalau tak haram la aku nak follow...berita kat TV pun tak tgk sbb tiap2 hari isu yg sama je...baik la bg danish tgk channel katun....kalau dah x-bos aku bertanding utk PKR aku harap biar la PKR yg menang hehehehe....

2 comments:

Azian Elias said...

muak sangat now kalau tgk tv. tak de cite lain.. kempen saja..baik BW..hee

Alida Ali said...

bosankan akak tgk berita asyik isu yg sama je..baik le berblogging lagi best..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...