Nuffnang

Sunday, March 27, 2011

Tanjung Harapan-Port Klang...

Tiba2 jumaat lps hati aku nak sgt g laut...lepak2 sambil relak2 tgk laut yg terbentang luas....best sgt....sampaikan nak bt keje pun takde mood hehehe...

Terus bbm huby ckp teringin nak mkn seafood tepi laut....mcm biasa huby aku mesti ckp tgk la nanti...hampeh je.....

Pagi sabtu huby bgth dia ada main futsal kt Klang...aku mcm biasa follow je dari duk umah memboringkan....habis futsal trs huby g tanjung harapan port klang...yaeayyyy....lepak2 tepi laut sebelum g mkn hehehe...tgk je pic2 gedik kami...taknak tgk leh klik X ye....

Mcm biasa ibu yg terlebih xcited bila hajat di tunaikan...tak dpt g main air laut duduk tepi pun dah cukup puas hati.....

Sambil danish main bubble....angin mmg kuat best sgt...kalu dpt g PD tido sana lagi best kan abang hehehe....

Knapa aku nampak lagi gemuk dari huby...tak aci langsung...takpe lps ni pakai baju hitam nampak kurus sikit...

Danish sebuk nak main kat atas batu2 ni...nak lpskan sorang huby tak kasi...

So ibu la jadi mangsa ikut danish main sekali...sekali sekala jadi kanak2 rebina melompat atas batu tu srnk juga....

Suka dgn pic ni...tp tertekan tgk bonjolan2 lemak di badanku....

Last sekali...cantik sgt dapat tgk matahari terbenam....



2 comments:

Yan said...

hee... lawak..benjolan yee... Itu nama nya anugerah..

Alida Ali said...

hehehe...spare tyre kak...anugerah sbb tak jaga makan hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...