Nuffnang

Wednesday, February 9, 2011

Perlu Bertukar Jadi Hijau Atau Tak?....

Kalau korang tgk benda ni dah bersepai kt atas lantai apa korang rasa....nak marah, nak mgamuk atau diam je....

Ini semua keje ayah dgn anak...main bola dalam umah....sebesar2 taman kt dlm umah gak diorg nak main....tgh sedap2 aku tgk tv dgr diorg gelak ketawa srnk sgt.... sekali danish tendang bola....berdesing telinga aku dgr cermin ni berterabur......waaaaa rasa nak bertukar hijau dah...danish muka dah cuak takut kena rotan....slmt ayah dia cpt bersihkan cermin2 berkecai tu....takpe ayah dgn rela hati nak kemas so tak jadi la ibu meroyan hehehe....bersih la juga umah bila ayah dah sapu & mop....

Kecian kan bila tinggal 2 je yg masih lekat kt dinding...ini mmg alasan kuat la utk g ke ikea.....tunggu huby blk dari Korat mmg aku nak pergi beli...sakit mata tgk mcm tu...tiba2 rasa umah aku bertambah kecik....

8 comments:

zatil said...

Hehehe...tak boleh kat kater ape, sbab ayah dia pun sama main..kalau anak jer, dah kena piat telinga tuh..hihihi..

Tak pe Alida suh hubby u tukar cermin baru!

wida said...

nasib baik ayahnya pndai cover anak..cepat2 tlg bersihkan.

makdara TERdiva said...

takpe..boleh beli yg lagi besarrrr :D

Alida Ali said...

Tu la sbb ayah dia ada yg tak kena mrh..kang tak adil lak marah anak ayah tak marah kekeke...

Yan said...

yea..yea..boleh shopping.. bagus tu.. ada sikit alasan... hee

Alida Ali said...

Tu la kak...tak leh marah...kang soping pun tak merasa hehehe...

ieda said...

uishh risau kena kaki jer ..
ekekek sopink layieee ekekekke

Alida Ali said...

tu la jerit2 la gak suh danish g jauh2...bersepai merata cebisan cermin tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...