Nuffnang

Thursday, February 10, 2011

Imigresen...

Saje nak share info sikit bagi yang tak tahu.....bagi yg dah tahu takyah baca pun takpe kekeke.......skrg imigresen dah buka hari sabtu & ahad...senang la kan kalau nak buat passport ke apa2 tak perlu minta cuti....boleh zoom skt pic tu imigresen mana yg beroperasi hari minggu....

So apa lagi...sapa yang nak g obersea yg blm bt passport tu g la terjah hari minggu....terutama pada anoy & maizat hehehe....

6 comments:

Pn Syg kpd En. Beh said...

Wah!Bagusnya..nk wat gak ler.Tapi nk g mana ek?Keh..Keh..

Yan said...

ALHAMDULLILAH dah lama depa praktis tu kot..

mmg memudahkan bg org bekerja.

Alida Ali said...

Pn Syg : buat je nanti tahu la nak terbang ke mana...

Kak Yan : senangkan memudahkan org nak bt. tak perlu nak apply cuti...

zatil said...

TQ for sharing..baru tau..x yah amik cuti nak re-new psport ka..:)

ieda said...

haa tq sharing dikk .. akak punn x tahu bukak ari sabtu & ahad .. ingat weekdays jer .. hermm senang lah kann :)

Alida Ali said...

Sama2 sharing is caring ;)....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...