Nuffnang

Thursday, February 3, 2011

Menu Bila Berdua...

Taraaa keow teaw goreng siap....biasa kalau tinggal berdua ni aku paling mls nak masak...nak msk nasi berlauk lagi la mls gila....

Ini la hasilnya kalau duduk berdua...masak goreng2 je sudah....danish pun mkn memilih gak...dia mkn fishball je yg byk...kalau nasi pun nak goreng je...lauk2 taknak.....

Masak 1 kampit keow teaw pun leh abis kami mkn berdua kekeke....

5 comments:

Lia said...

lia pun kalau tinggal berdua ni memang masak yang simple2 aja.. ;)

zatil said...

i pun sama..kalau babah diorg x de..
mee goreng..nasik goreng..mihun goreng..segala yg begoreng jer..senang..cecampak siap.. :)

Alida Ali said...

tu la kan...time ni la nak rehat dari masak....

harleena said...

sedapnya kwey teow. Kat sini tak de kwey teow...

Alida Ali said...

Harleen duduk mana?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...