Nuffnang

Friday, February 4, 2011

Lunch @ Ikea...

Over kan nak lunch sampai kena g ikea...biasa la huby dah blk mgada2 la sikit...bila dia tanya nak mkn apa aku request je la....slmt huby ok je....

Sbb aku g rabu org still keje ada yg cuti maybe dah blk kpg jln ke damansara adalah sangat lenggang....best lak duduk KL time cuti lama2 ni....

Parking pun amk senang dapat wpun sampai dah tghari...klu pegi time cuti klu tak melilau 30 minit cari parking mmg tak sah la....

Tapi kt foodcourt still ramai yg beratur nak order makanan...yg bestnya wpun beratur panjang tp pantas....

Meatball yang menjadi pujaan hati ku...byk dah menu baru yg ada....yang aku btl2 ingat mee kari....sbb aku tanya huby nak ke mee kari sbb dia suka...tp dia ckp stakat mee kari kt kedai ofis dia pun ada kekeke....

Budak ni org suh smile dia leh ckp" tgh mkn takleh smile la ibu"....hangin je aku dgr...sudah2 mkn je la diam2....ok la mama seli danish tlg mkn kan daim kek tu ye....

Minggu dpn huby outstation lagi...kali ni g Korat pulak....adoiii cfrm aku boring blk....lama juga pegi dlm 2 minggu...klu dlm malaysia leh gak la call atau bbm....obersea ni ssh la skt.....tp demi mencari sesuap nasi aku relakan kekeke...leh ke mkn nasi sesuap je tambah2 kalau danish yang makan hehehe...

4 comments:

Lia said...

terliurnya tgk meat ball tu...
;)

Zatil said...

hehehe..bes nye g ikea..kek tu mmg bes!!

mmg boring klu hubby x de kan..ni dah ade 3 anak cam nak pengsan klu dia x de..huhuhu...

Alida Ali said...

Lia : kena la g ikea...

ZAtil : boring sbb selalu cuti g merayap dgn dia...bila takde g dgn danish je tak best lak...

NeenaAnuar said...

oMG! my favouriteeee... baru makan meatball hari tu.. huhuhu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...