Nuffnang

Friday, January 7, 2011

Pagi-Pagi Terjah Mcd...

Selamat pagi semua....hari ni semangat sikit sbb esok cuti....boleh la bgn lambat kekeke...

Aku pagi2 lagi dah kena jadi runner belikan bfast...kali ni kami gedik sikit nak bfast ala2 orang putih so kena la aku g mcd belikan...lagipun ada org nak belanja kan...so apa lagi belasah la....

Disebabkan orderannya byk kena la menunggu lama sikit....mula2 nak order set family bfast...tapi takde pula...budak tu pun mcm blur je...agaknya blm sampai lagi kot kat area bangi ni.....smlm fizah & wawa beli kt KL sentral ada...trs tukar kepada big bfast...amik ko big trs hehehe......


Disebabkan kt F&A ni ada 6 org aku beli sama je la semua 6 set...mls nak pikir byk.....penuh tmpt duduk aku dgn airkan....makanan terpaksa la letak bawah...halal je la kan letak bawah pun...

Masa buat n3 ni pun blm bfast lagi...kena tgu semua dah sampai baru leh trn ke pantry...adoiii lapar la.....

Jemput makan...

8 comments:

Yan said...

Amboi Minah Saleh pulak dah...Banyak tu

Alida Ali said...

Hehe sekali sekala...sbb department sy ada 6 org...

Alin Marlini said...

pagi2 sudah makan McD....

aanie said...

sy time gaji blh la bekpes mcd...sebab mesin atm sebelah mcd je...alang2 g cucuk duit tu, tapau mcd sekali..hehe...

ieda said...

wow sedapp .. layan jer dikkk bile lagi org nak belanja kannn :))

Alida Ali said...

Alin : jarang sekali sebenarnya bfast mcd ni 1st time kot...

aanie : ok la time gaji tgh kaya hehe...ni kalau bfast pun RM10 parah la selalu..

Kak Ieda : Tu la org belanja kena paw yg mahal2...

MY HEART said...

Kerja kat putrajaya ker?

Alida Ali said...

Tak la kt BTS...knapa ye?..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...