Nuffnang

Saturday, January 8, 2011

Boleh Berdiri Dikaki Sendiri...

Ada ke org berdiri di kaki org lain...itu maksudnya dah boleh berdikari...siap bg maksud tu mcm korang tak tahukan hehehe...

Khamis Ari tu 1st day danish uruskan A-Z sendiri....rehat pun ayah dia tak dtg tgk....nampak gayanya ok2 je....lagi dia suka ada...

Tapi masa htr berpuluh kali juga ayah dia pesan suh tunggu kat foyer area kedai buku sekolah...dia sebuk nak tgu kat pintu pagar...aku mls nak ckp byk ugut je " kalau ibu tak jumpa danish kt kedai buku ibu blk" whahaha nak senang keje kan...bg dia takut je.....

Setiap khamis Sek. danish keluar awal pukul 6pm...kelam kabut aku kuar ofis awal risau lambat sampai sekolah...sekali sampai awal 10 minit fuhhhh...aku pecut ke sbb mmg jln dia pendek whahaha...sbbnya aku jarang lalu ikut highway plus...maybe gak higway tu dekat sikit kot perjalanan dia...lagipun smlm tak hujan alhamdulillah...

Tiba2 nampak sepanduk kelas danish ni...gedik lak nak snap...huby suh aku trs tgu kat foyer jgn tgu kt depan kelas...biar danish biasa jln sendiri katanya...ok la so melangut la aku sorang2 kt foyer tu...

Danish sampai tgk aku dah ada tersengih2 lak dia...boleh lak nak main kejap... kalau tahu nak main takyah la ibu tergesa2 datang amik...

Ok jom balik nak singgah pasar mlm lagi...karang sampai umah lambat opah hang bising lak....mlm tu elok kena pot pet dgn opahnya trs tido hehehe...boleh pula tido awal...biasa la opah dia bg nasihat mcm nak marah kekeke...

3 comments:

Welcome to my Cinta.. said...

Mmg surprised actually dgn bdak2 ni..time pre-skool nmpak cam kecik jer lg..

Bila masuk std-1, automatic diorg bersemangat n boleh handle sume sndri..Alhamdulillah..

Way to go Danish...

mimie1678 said...

yeay!! danish dah pandaiii... seronok tgk anak2 dh pandai sendiri kann.. tp sedih sbb dah besar.. huhu...

Alida Ali said...

Zatil : tu la dulu mcm tak caya je dia leh buat sendiri...dia pun ckp dia dah besar...

Mimie : nampak mcm dah besar sgt anak kitakan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...