Nuffnang

Monday, January 10, 2011

Kenduri Di Gombak..

Weekend lps g kenduri kt Gombak....kali ni kenduri sedara jauh la juga...aku yg dah 7 thn kawen pun tak kenal lagi...

Rumah pengantin kt kawasan perumahan elit punya...umah besar2 jgn ckp la....rumah arwah Sosilawati pun kt situ...nanti aku tjk kt N3 lain ye rumah dia...

Pegi pun kejap je sbb huby nak keje...so mkn2 trs chow blk...MIL tunggu la lagi sbb dia akan blk dgn makcik sbb nak trs blk taiping....

Huby yg nampak makin kurus....aku tak nampak sgt tp cousin dia semua ckp mcm tu...agaknya sbb lps sakit ari tu kot...kurang mkn pun sama...danish still menten...

Aku yg tak susut2...aku rasa aku termakan byk lak masa kenduri tu...blk menyesal tak sudah
huhuhu....wpun sebenarnya tmpt ni khemah je tp diorg bt ala2 mcm hotel tau....dasat la org kaya apa nak kisah...

Sempat la juga masuk umah tgk pgantin tgh bersanding...simple sgt pula aku tgk...tp MIL aku ckp nanti ada sekali lg kenduri kt hotel khas utk kawan2 pula....huby ckp ye la bt apa nak beria2 sbb yg datang semua org Taiping dgn Selama je yg tgknya pun....hampeh je bunyinya....

10 comments:

Yan said...

Orang kalau dah kaya ni duit tabur2 je..

Now ramai yg pakai pink cam ni kan.. Sweet

Yob4Ever said...

Ada duit semua blh btkan...takde duit duk senyap2...

zatil said...

Alida..org skang kawen mmg gitu..berabes tau..

Hope anak kita [anak lelaki] x mau kenduri hehehehe..doa selamat jek..huhuhu..jimat mummy..

Alida Ali said...

haah jimat duit...laki nanti nak meminang nak dara org thn diorg ntah brapa puluh ribu dah..

mummysyafie said...

sama la kiter...tak susut² dari dulu

Alida Ali said...

Mcm mana nak bt lagikan nor...usaha mcm tak berhasil je...

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

pelaminnya cantik

Alida Ali said...

cantik & simple je kan...

Lia said...

kenduri kawen skrg semuanya meriah2 kan.. bajet pun mesti meriah kan.. hehe

Alida Ali said...

Ada duit semua jadi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...