Nuffnang

Sunday, January 9, 2011

Hantu Beger..

Danish ni selain kuat mkn nasi makanan kegemaran dia adalah beger...like mother like son la kan...beger juga ada la feberet ibu dia....

Jgn terkejut kalau dia leh ngap sekali 2 ketul hehehe...tiap kali order tanya nak brapa mesti dia terkulat2 nak bgth....saje je aku kacau dia sbb tahu dia mesti nak 2 punya....bkn mkn lain2 masa...sekali harung je dia leh makan....tapi kalau mcd tu tak koser la aku nak beli 2 kan...mahal hehe...kalau beger ramly ok....

Ini lagi satu hobi dia...pantang la jumpa benda ni cfrm aku kena paw.....smlm saje je bgth dia takde duit 50 sen dlm purse...sekali nampak lak kete aku parking kt kedai ni....trs dia minta kunci nak amik duit dlm kete...kebetulan dia tahu mmg byk duit syiling 50 sen....tak dapat mainan lain benda ni cukup bg dia...

12 comments:

mimie1678 said...

yeay..!! beger best!! hehehe...

ieda said...

hahahah kemain layie danish tuu ..
anak2 akak pun suke makan burger .. tapi mereka dah lama x makan .. sbb akak pun jarang makan huhuh

Yan said...

YA ALLAH Ati,

anak akak pun cam tu.. Tiap hari kalau boleh.. Bagus gak tak mintak mainan yg mahal2..hee

Alida Ali said...

Danish mmg hantu beger...bab mainan tu..sbb tak dpt mainan mahal yg murah tu pun dh ok..

gee ryder said...

huh danish patutla tembam..kuat mkn burger rupanya hehe

Alida Ali said...

Hehehe tu la slh satu sebabnya...

Dunia Mayaku said...

senang if anak pemakan ni..

Alida Ali said...

Lebih pemakan pun ssh gak...

zatil said...

Danish same cam my boys jugak...

to me..nasi..burger..tak pe lagi..
vendor machine tuh..adoi wat bazir duit je kan..yg kluar menan kecik2..

Alida Ali said...

Tu lanya....kalau mkn berbaloi gak laburkan..ni mainan tu wpun 50sen tp kalau sehari 4-5kali beli kopak juga...pastu sepah2 kt umah..

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

ekkk, sama ngan anak sulung akak

Alida Ali said...

Nama pun sama kak..perangai pun lbh kurang la kot hehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...