Nuffnang

Saturday, January 8, 2011

As Feminin Dulu & Kini...

Skrg aku tgh tgk cite Serasi Bersama kat Astro Ria....hari ni pasangan Susan & Mustafa kamal, Bagio & wife, As & Azman Adnan...

Terpikir pula nak googlei pic As zaman dulu masa bersama kump. Feminim....jauh btl rupa bentuk fizikal dia....mcm mana dia leh jadi sebesar itu ek...masa Sehati Berdansa dulu kecik sikit....masa aku tgk ni mcm bertambah berisi je....

Cun masa ni kan....mmg menjadi kegilaan jejaki masa dulu...semua slim2 belaka....

Ini pic dia dgn adik dia watie....ahli kump. feminim juga...sama gak badan mcm besar je....kalau berisi skt maybe logik sbb dah kawenkan tp ni mcm besar sgt....selalu retis ni wpun dah tak aktif mcm mana pun badan still jagakan.......aku pun besar gak tp aku bkn retis hehehe...

Ini pic as terkini....ketara betul badan dia...maybe bahagia sgt sampai badan naik mendadak....


Knapa ye Azman tu cerai dgn Halida...Halida ni cun 10 kali ganda banding As....tp maybe juga jodoh tak panjang tak boleh nak ckp apa kan...

Saje je mlm2 nak bergosip tambah huby keje hehehe..

Selamat mlm semua.....

4 comments:

ieda said...

aah dikk .. akak pun terperanjat gile dlm sehati sejiwa .. ker aper .. rancangan yg dihoskan oleh aznil tuu .. haaaa ..
gemuk x agak2 tauu

Alida Ali said...

Serasi bersama kak..haah melampau2 gemuk dia..kita kira ok lg la kan hehehe...

Dunia Mayaku said...

woow gmbo terkini ke tu?abis london weight management tk nk sponsor dia...hehe

Yob4Ever said...

Tu kira bkn terkini sgt...tu masa sehati berdansa...skrg lagi besar...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...