Nuffnang

Thursday, December 30, 2010

Tangkak...

Sabtu lps kan aku g kenduri kt tangkak.... kata kan pestime g area johor ni....so mana la tahu apa yg ada kt area sana....yg aku tahu johor glemer dgn otak-otak...tapi tak jumpa pun sbb tak cari hehehe....kelam kabut punya pasal pegi mkn kenduri trs balik...

Kebetulan nak ke rumah pengantin kena lalu ikut pekan dia....sekali sepanjang jln kt pekan tu kedai baju punya la byk...patut la sblm ni selalu dgr org soping kat tangkak...aku tak sangka la mcm tu sekalikan.....

Mcm tak kenal aku kan...mesti tergedik2 nak singgah...tak beli cuci mata pun jadi...tp kalau ikutkan mmg takde maknanya dpt singgah semua terkejar2 nak blk...takde plan langsung nak singgah...

Tapi kuasa aku leh stopkan kete huby whahaha...gila power....takde la huby aku kan baik ikut je kalau aku suh singgah...so biar la diorg blk dulu aku g cuci mata sorang2...huby & danish tunggu dlm kete....

Kain2 dia biasa2 je la...kata murah takkan rege RM10-20 ko nak dpt kain jenis shiffon yg cun2 kan...tp ada gak la yg mahal diorg letak bahagian dlm...saje je singgah.... kata hobi soping.... cuci mata pun dh boleh memuaskan hati....

Kalau aku mana leh cuci mata hehe...dpt la juga 2 pasang...mmg plan nak cari kain kosong kaler ungu...so dah dpt la apa yg dihajati....lps beli cpt2 kejar rombongan tu blk....kira kami takde la lambat sgt....sbb sampai lbh kurang je dgn diaorg.....samaada kitaorg yg bawa laju atau diorg yg bawa slow....

Nasib baik gaji blm masuk lagi...so dpt la menahan nafsu utk membeli bila tgk purse yg dah kering hehe...kalau tak...faham2 je la...


2 comments:

Dunia Mayaku said...

if singgah johor lg singgahlah kota tinggi plak yer,sana org panggil mini kelantan...bju2 siap,tudung2,kain pasang semua murah gileer...saya lebih suka nyoping kat k.t

Alida Ali said...

Ooo ye ke...kalau pegi harus la singgah...tp tak tahu lagi tahun bila...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...