Nuffnang

Thursday, December 16, 2010

Beli Buku Pulak...

Masa utk beli buku pulak...beli awal2 senang sbb nanti hujung2 bulan org ramai....tp menurut SIL yg keje kedai buku sek kalau beli last minit byk buku habis...so nanti maybe tgh thn pulak baru dpt...rugi la kan org dah belajar anak tak dapat lagi buku....

Seawal pagi dah keluar utk mengelak dari beratur panjang....sblm kul 9 dah sampai....selamat kami sampai ngam2 kedai dah buka...so trs leh beli takyah la kena tunggu lama...

Ada juga buku yg takde stok...tp selamat 2 buah je...nanti masa orientasi boleh tanya dah ada ke belum...

Jgn tak tahu lps SPM dulu pun aku pernah keje kat kedai buku sekolah tlg SIL hehehe...best apa pengalaman masa dulu...maklum la pestime pegang duit gaji...

Ok ok dah dpt semua buku jom balik...ibu nak pegi keje pulak...tak boleh dah nak cuti sebab cuti pun dah abis...so kena la masuk ofis lambat sikit......

6 comments:

mimie1678 said...

alida: dah boleh beli buku ehhh... alamak... nak kena check...

Mr & Mrs Ai said...

waaaa....semangtnye die nak sekolah.Good Boy!semua dh lengkap..mak pon terlebih xcited ek.heheheh...

LIP (^_^) said...

mesti excited nak masuk sekolah dah ni..teringat zaman sekolah dulu dapat peralatan barang sekolah baru..enjoy sungguh!!

Alida Ali said...

Mimie : dah lama buka dah kedai buku sebenarnya 29/11/10 lagi dah buka...
Mrs Ai : mak dia yg lebih2 sebenarnya...
LIP : tu la xcited masa nak beli brg..time nak belajar ssh nak kena paksa...

Kak Mah said...

dah beli buku dah..saya tak beli lagi buku... sebab cam blurr jek cam nak tunggu hari taklimat tue jek...

Alida Ali said...

Saya sbb SIL jual buku sek gak..tu yg tahu apa yg wajib beli...yg tak wajib nanti2 la...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...