Nuffnang

Friday, December 17, 2010

Main Pasir...

Danish bising nak main pasir dari mggu lps lagi...tp bkn main pasir kt pantai tu...dia nak main sand art yg biasa ada kt Jusco...tp baru2 ari tu pegi takde pula...biasa la selagi tak dpt selagi tu dia minta...pening kepala makcik...

Pegi genting ari tu ternampak lak ada kt indoor...trs suh dia buat..kang blk umah bising blk kalau dia igt....tp takde lak dia xcited sgt sbb main sbb ada mainan lain lagi mengujakan dia...

Tp masalahnya yg jadi mangsa akuuu juga...danish ni mls skt nak usaha buka kertas2 tu...aku buka nanti dia tabur pasir je...tu yg aku mlssss skt nak layan...

Dah dapat buat ni lps ni jgn bising lagi...saje je tu cari pasal nak kena dgn ibu dia hehehe...anak sorang pun mcm2 kerenah la...

7 comments:

Yan said...

Wah.. happy Danish ye..

Alida Ali said...

Dia mmg suka klu bab2 mcm tu...

ieda said...

haaa budak2 memang suke kan main nie .. danish happy jer :)

anak2 akak ada mintak main nie .. tapi tulah kalau bagi kakak2 nya .. zahrien pun nak nyebukk bukan pandai punnn huhuuh

Alida Ali said...

Biasa la kak bdk2...mmg pun nanti kita gak penat....zahrien ada kakak2 dia leh je layan...

Mr & Mrs Ai said...

kk ida..header baru ek =)

mamat80 said...

best maen 2....tp leceh ckit r....
srnoknye g jln2 kan...

Alida Ali said...

Mrs Ai : saje gedik tukar header..akak cpt jemu...
Mamat : mmg best sekala sekala jln2...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...