Nuffnang

Wednesday, December 1, 2010

Bday Danish Yang Sempoi.....

Tadi kuar kejap pegi htr kek & goodie bag ke tadika danish...dah janji dgn danish nak htr pukul 11...sekejap je tau tak lama...kang ada lak ckp aku mengular waktu ofis hour...ala tak sampai 5 minit pun dari ofis...

Kek order dari x-officemate citarasaummi.blogspot.com

Hari ni 1hb dec 2010 genap umo danish 6 thn...baru 6 tahun rupanya anak ibu ni hehehe...lahir bln 12 so lambat la nak sambut bday...badan je besar umo baru 6 thn.....tu yg perangai mcm baby tak padan dgn badan...

Bersama kek ultraman yg dia pilih...tak sabar nak tjk kat kawan kek ultraman dia...

Tiup lilin duluuu...
Pastu tu baru potong kek...muka mak aii selebetnya...berpeluh2 main tak hingat dunia la tu...

Srnk bg goodie bag kt kawan...tak smpt nak bg budak2 tu dah serbu...pegang je la suh diorg amik sendiri.....hari terakhir dgn kawan2 tadika....dah 2 thn kenal...terpaksa la berpisah...nanti akan jumpa kawan baru...mesti sedih petang ni....cikgu rozi pun tak smpt nak jumpa sbb diorg semua pegi kursus huhuhu...tapi dah tinggalkan hadiah so boleh jadikan kenang-kenangan danish bila cikgu pakai brooch tu nanti...

Apa la yg danish sembang dgn bfriend dia tu...tu la kawan baik danish selama 2 tahun ni...Aidil nama dia...petah btl ckp...ada je benda dia nak tanya kalu aku amik danish....

Danish kalau dpt kek mmg suka....penuh mulut mkn....

Happy Birthday Sayang....semoga jadi anak yg soleh & mendengar ckp Ibu & Ayah...amin...

10 comments:

Mr & Mrs Ai said...

hepi besday danish!!badan die mmg semangat ek kk ida?sbb suka makan kek ek??hhehe

Alida Ali said...

Tq...bdn dia mmg montel...smua benda dia suka mkn...kek tu kira feberet la...

mummysyafie said...

besarnya kek danish..happy birthday danish..

ieda said...

simple dan meriah dgn kawan2 ..
cantik bday cake tuuu ..
eppy bday danish .. semoga jadi anak yg soleh dan cerdik pandai yaaaa

Sue*SuriYati said...

nama anak kita sama...sama2 suke kek coklat...dan sama2 suke ultraman...mmg org nama danish mcm ek...:)

Alida Ali said...

Tg mummy abang & wawa..
tq juga pd autie Ieda...

Alida Ali said...

Sue : ye la kot nama sama perangai pun hampir sama la kot.

jasayu1 said...

hepi bezday.. Danish...semoga jadi anak yang soleh kepada ibu bapa... dan jadi orang cerdik pandai.. insyaallah ...dari aunti Ayu & family..

edrina said...

Happy Bday Danish!! Semoga dalam peliharaan Allah selalu.. Berjaya dunia& akhirat.. ameen..

Alida Ali said...

Tq Auntie Ayu & Auntie Ed...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...