Nuffnang

Tuesday, November 16, 2010

Jogging Di Petang Sabtu....

Lama betul tak mengeluarkan peluh-peluh jantan ni..... itu pasal lemak semua dah tepu menjadikan badan lembap dan mls hehehe....sabtu lps saje main2 ckp dgn danish kalau ptg tak hujan kita g taman main basikal....

Kalau dah bgth kat budak montel tu cfrm la dia tuntut...aku nak tido petang pun tak senang....aku ni hangat2 t**k ayam je...bila petang mula la aku berdoa supaya hujan so ada alasan takyah pegi whahaha (gelak jahat).....disebabkan x hujan terpaksa la aku turutkan juga....dlm mamai2 tu drive la ke tmn tasik cempaka....

Danish ni badan je besar tp naik basikal kena ada roda tepi lagi...aku saje je ckp dgn dia " malu la danish org tgk badan besar naik basikal ada roda tepi" trs dia taknak naik...aku juga jadi mangsa menolak basikal dia...nak joging apanya...dia yg srnk berlari2 pegi ke tmn permainan....hangin btl aku....
Dah penat main baru nampak batang hidung....kalau dgn ayah dia cfrm la memontot je mana danish pegi...kalau aku jgn harap...janji nampak dari jauh sudah...tak larat nak ikut mana dia pegi....perut pun dah kedepan la danish oiii...mmg wajib kena selalu g joging kalau mcm ni....

Ini bukan buat tekan tubi ye...ini dia tengah cuci selipar dia yg kena kotor...mana ntah datangnya lecak tu pun tak tahu....so selipar sendiri kena la cuci sendiri hehehe....dapat ibu mcm aku mmg nasib badan la.....danish terpaksa redho je....

6 comments:

Lia said...

rajin ye akak beriadah... Lia ni selalunya plan aja tp tak jd2 pun.. hihi

Alida Ali said...

Tak juga rajin...ni pun sthn brapa kali je...dulu2 je rajin masa badan kurus skt...skrg mcm cpt penat....tp hati nak kurus hehehe..

A.H.A.D said...

i pun malas hehe..selalu papa dia jer yg bwk. aku bantai tido wakaka

Alida Ali said...

tu la psl...nak kurus tak senamnya mls..mcm mana tu...

mummysyafie said...

rajin bawak danish beriadah. kalau saya la..mesti semput dulu nak kejar kids

Alida Ali said...

Kadang2 je nor kalau boring huby keje...selalu beridah kt soping mall je hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...