Nuffnang

Monday, October 4, 2010

Posa Dah Abis Meh Kita Buka Hamper Raya....

Mcm biasa la tiap kali posa byk la dpt hamper dari supplier....bersusun je kat admin ni...tiap kali org dtg mesti bising pasal hamper2 tu....

So apa lagi dah habis posa raya ni kena la buka kekahkan....kang lambat buka ada lak yg dah xpired...bila dah buka leh la mkn sama2..

Sesi mengirai beramai2...biasa kami2 je la kt admin yg bt...lps tu letak la kat pantry sapa nak mkn la...

Aku ada lah wajib buka yg aku dapat...ini supplier cina bagi...aku minta lain dia bg lain..belasah je la...org bg la kuih raya ke...dia lak bantai bagi hamper..igtCNY ke...

2 comments:

gee ryder said...

my ex-ofis dlu belambak dpt hamper smpai kena wat lucky draw nk bg sorg satu hehe

Alida Ali said...

Tu la kan...time2 raya ramai la supplier atau customer bagi...untung sapa yg bt bussiness hamper ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...