Nuffnang

Wednesday, September 29, 2010

Open House @ Restoran Istana Bambu...

Minggu ni mmg padat dgn open house....gemuk gemuk gemuk la asyik mkn mkn mkn...huhu tertekan tau...kalau pegi tak makan rugi la kan...so redho je la.....

Smlm pegi open house jemputan x-ofismate kt Restoran Istana Bambu....dia ckp restoran tu bos dia yg buka...Agaknya saje buat kat situ utk perkenalkan restoran tu kot...mmg ctk... restoran tu terletak kat area ulu kelang....pegi pun time lunch hour...so mkn harus la kelam kabut...tp makanan yg dihidang pun x byk sgt so smpt la rasa semua tu dlm masa sejam hehe....

Rasanya kat dlm pondok tu pun boleh lepak2 mkn kot...nampak mcm besar je...tmpt aku duduk kecik sikit pondoknya...

Tapi mmg ctk persekitaran restoran ni....suka la aku tgk..mcm kpg dulu2....siap ada sawah padi lagi...semua berasaskan buluh....

Tgk tu padi yang baru di tanam...nampak sgt mmg baru buka restoran ni kan....padi pun kecik2 lagi...

Pondok2 yang terdapat kat situ...mcm2 saiz ada...nampak lebih tenangkan nak mkn..ini kat bahagian luar...dekat dlm meja kerusi still mcm biasa.....tp lenguh la kaki bersila kalau duduk kat sini.....

Ada nampak mcm org dulu kala tak hehehe...sweet lak permandangan kat sini...suka aku tgk...

Sebelum blk lps kekenyangan harus la bergambar beramai2...kami2 je yg pegi...wawa & fizah x ikut sbb wawa posa...rugi woo korang x join...

7 comments:

POSH76 said...

tempat ni pofular nanti nak terailaa cam bess ajer hehe

Alida Ali said...

Tu la nampak menu2 pun menarik...

NeenaAnuar said...

dekat ngan umah neena.. dah lama nak singgah tapi tak tersinggah singgah... tapi tempat nie memang lawa... and ramai yg kata best! nak kene pi try nie! hehehe...

~ana~ said...

hr tu pernah masuk jjcm kan...x pernah pergi pun lg..erm..kena pergi la ni..:)

HasnolMizam said...

menarik ni.. kasi la map cam mana nak pergi sana.. boleh la bergambar kat sawah padi.

Alida Ali said...

Neena : Ooo dekat ke dgn umah neena mmg kena pegi la ni...
Ana : ada ke msk jjcm tak pasan lak...ini pun ada jemputan baru la merasa nak pegi...kalau semata2 nak pegi makn2 mcm jauh je dari kajang...

Alida Ali said...

Hasnol ko terus je lalu ikut MMR2 tu nanti ko toleh2 la kanan nampak la kedai ni...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...