Nuffnang

Thursday, September 30, 2010

Open House Encoral 2010...

Mcm biasa seperti thn2 lepas ofis aku mesti akan buat open house kat Tmn Botani Putrajaya....Slh satu sebab buat kat sana mesti sebab ramai customer gov so senang diorg datang...maybe la kot hehehe aku agak je..

Thn ni aku still lagi AJK KRIS so kena la trn padang...thn depan maybe takde dah kot dah tamat tempoh 2 thn...so pagi2 dah kena pegi tmn botani settlekan apa yang patut...aku & kak sab seperti biasa jaga lemang...sbb makanan tu je yg kena buat sendiri..makanan2 lain semua order dengan org2 dia sekali...

Dimulakan dgn pic tuan tanah...tempat wajib bergambar setiap thn hehe......Tempat tu tak berubah aku juga yg berubah makin gemuk huhuhu...

Sambil potong lemang pun leh stop jab posing dulu...

Muka semua cun2 lagi...sebab masa ni pagi lagi...tgu la petang tahu la macam mana muka masing2...

Pagi2 elok je cerah panas semua...tiba2 kul 2 hujan lebat yang amat...habis basah lenjun kami2 yang duduk kt khemah makanan...ye la tmpt kecik tp semua berkumpul kt situ sbb org tgh sedap nak amik nasi arab.....nak lari ke khemah besar dah tak boleh...so berhimpit2 la...Selamat aku dpt melarikan diri ke khemah besar...tp tgk tu banjir lak...siap takyah pakai kasut la jalan hehe...
Kecian diorg ni time diorg dtg la hujan...takpe dpt mkn lama skt sbb ada alasan blk ofis lambat....ttp mmg kritikal la klu buat musim hujan ni......thn depan kena la cari dewan lak senang ujan ke ribut ke still selamat lagi duk dlm bangunan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...