Nuffnang

Tuesday, September 28, 2010

Melepak @ Taman Warisan Putrajaya Sambil Minum Petang...

Amboi minum petang pun sampai kt tmn warisan..mcm takleh minum kt umah kan hehe...

Kebetulan je semua tu...sebelum tu g Alamanda konon2nya nak tgk Magika...sekali full house lak...yg ada kul 8pm...tak koser aku nak tgu tgk kul 8 tu...nanti kul brapa nak blk...pujuk danish ckp tgk next time...slmt dia ok...otw blk saje ajak huby g tmn warisan sbb ari tu g dgn member mcm best....semua ada lbh kurang medan selera la...sblm ni aku igtkan tmn warisan ni mcm taman rekreasi je....

Dah alang2 sampai sana mesti la nak mkn...tp still kenyang lagi sbb baru blk dari open house...so mkn je la yg ringan2....danish lapo so orderkan utk dia nasi ayam sbb nasi ayam kampung dia mmg best aku pernah mkn...tp pedas dia mkn sikit je la...lain2 msk dlm perut ibu dia...mcm mana tak gemuk dh mcm bakul sampah...danish x abis mkn ibu dia yg ngap...

Roti john...ramai betul org berbaris..aku igtkan sedap la terjoin la berbaris...mkn rasa mcm biasa2 je takde la sedap mana...penat berbaris lama2 je..

Cucur ni huby yg last minit g beli...so so je la..aku buat lagi sedap...

Ini la benda yg huby duk ckp mcm sedap dekat 10 kali....ckp la nak...nak g beli dia mls...tp huby mmg hantu ABC pun...aku g beli habis lak dia mkn sorang2 tak pelawa aku pun......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...