Nuffnang

Friday, October 1, 2010

Meh Rapat Tgk Apa Ni...

Cuba tgk apa tgn tembam ni pegang...tp ni bukan tgn aku ok no no no...mesti member ofis aku gelak tgk tgn gebam gebu ni...aku tahu la tgn aku gebam gebu mcm ni gak...tp kali ni bkn ye kwn2...ini ada lah tgn..
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Budak gemuk ni hehe..biasa la like mother like son la..tgn kami sama & sebijik serupa...sebuk la dia kutip padi tu dalam kete huby...padi tu cousin dia yg bawa blk KL ari tu konon nak tunjuk kt kwn2 dia...cian la budak KL padi pun tak pernah tgk....danish pun sama jakun...siap suh aku kupaskan kulit padi tu nak tgk beras.....aku dah biasa kpg ada sawah padi so tak heran la.....

2 comments:

mummysyafie said...

sebijik macam mama dier..

Alida Ali said...

sebijik tembam je sama....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...