Nuffnang

Saturday, September 18, 2010

Makan Nasi Minyak Di Hari Raya...

Dlm bulan raya ni org sebuk mkn lemang ketupat aku lak dpt merasa mkn nasi minyak....cousin aku ni org sebuk beraya dia lak sebuk nak kawen hehe...mcm aku gak la dulu...org sebuk raya aku sebuk nak bertunang...

Ini sebab musabab aku terpaksa amik cuti panjang...kalau nak ulang alik kl kpg penat badan je duit tol & minyak pun byk...so aku decide la cuti seminggu direct....kalau kenduri raya ke3-ke 4 thn lagi la..ini raya ke-7....ramai org dh blk keje balik...slmt huby pun cuti panjang...so blk leh together gether...

Bergambar dulu sebelum pengantin laki dtg utk di ijab kabulkan....

Selesai akad nikah dgn sekali lafaz...tiba masanya utk serah mas kawen & batal air sembahyang....slmt dah cousin aku ni jadi wife org...lama tunggu dia nak kawen...anak aku pun dah besar hehe....rasanya dia paling lama membujang....

Sesi menayang mata sapa paling menawan hehe...selamat aku tak beli CL kaler pink ari tu...kalau tak cfrm lagi cun sedondon dgn baju..

Ctkkan baju sanding diorg....byk kali tukar baju kt butik tu..last2 dpt baju yg baru tauke tu display....ok la tu rezeki dpt baju baru...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...