Nuffnang

Saturday, September 18, 2010

Sapa Tahu Apa Nama Buah Ni...

Sapa tahu apa nama buah ni...jenuh aku nak igtkan sampai search internet tak jumpa gak....ini yang dah dijadikan manisan...makcik aku mmg tiap2 thn dari dulu suka buat manisan ni...buat air sirap masukkan manisan ni pun sedap kalau time2 bulan posa...lebih kurang halwa la juga.....

Punya la ssh nak recall blk apa nama dia...sapa2 yg tahu leh la bgth ye...Sedap ni....tmpt lain ssh aku nak jumpa...kalau nak mkn kena tunggu time raya g umah makcik aku je....

2 comments:

Rosmariza Abdullah said...

Akak, tak silap saya orang panggil buah'nau' or buah kabung kot. sedapnyaa buah tuuu... i loike..hari tu time blk kg ada lam peti ais umah mak...tp lupa nak makan..ahahahaha terliuq tgok buah tu..tapi slalunya warna putih, tp nape akak buah tu warna nak pinky2??

Alida Ali said...

Tu dia dah rebus dgn air gula letak pemcelup merah...sedap tp ssh nak jumpa...kalau makcik akak bt baru la leh mkn....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...