Nuffnang

Wednesday, September 15, 2010

Bakar Membakar Adalah WAJIB...

Ngeri aku nak bt tajuk n3 bakar membakar...tiba2 tingat kes Datuk Sosilawati...keciankan bulan posa dibunuh & dibakar....mmg gila sapa yg buat tu....apa la sbb sampai sanggup bunuh dgn kejam mcm tu sekali....

Ok la berbalik kepada bakar membakar yg sebenarnya....umah aku tiap kali raya kalau abang2 kat KL blk mmg wajib diorg nak bt bbq...buat simple2 je janji dpt berkumpul adik beradik.....kalau tak buat mcm tu tak tahu la bila leh berkumpulkan....diorg blk pun kejap je buat syarat jumpa sedara mara & ziarah pusara mak & abah....aku pun takde ke mana pun sini gak...raya tak raya still blk perak...satu negeri kawen so no problemo la...

Yang ada cuma ayam, sosej & daging beger....tu je yg smpt buat...diorg pun baru sampai dari KL so agak kelam kabut...aku pun pegi kuala dah ptg sgt...

Org kuat yg uruskan bahagian membakar....tgk badan la....nampak mcm bubble kan asap2 tu...

Dayang2 yang membantu.....membantu cucuk sosej je pun hehe...tak suka tau aku lagi gemuk dari SIL aku...nampak tua dari diorg lak....padahal umo jarak 10 tahun tu...diorg tu dkt 40 thn dah umo nampak mcm kanak2 rebina je....ni yg kena usaha keras utk kurus....

Habis membakar masa utk serbu...ramai ok sebab semua abang2 aku blk...anak buah saje lbh 20 org....

Ini antara yg dah besar panjang...dgn diorg aku bergambar takde la terasa sakit hati sgt tgk badan sbb diorg pun lbh kurang sama besar dgn aku...padahal baru belasan tahun....kira bukan aku sorang je la gemukkan hehe...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...