Nuffnang

Tuesday, September 7, 2010

Kisah Hari Ahad....

Biasa la kalau nak kuar togethet gether dgn huby hari ahad je leh...tu la family day kami.....hari lain huby kan keje...sabtu pun wpun ada masa siangnya tp huby aku mls nak kuar...so ari ahad la pulun nak buat apa pun....

Plan asal nak berbuka kt luar...tp sblm tu g soping last sblm raya...biasa la klu soping last minit sapa lg kalau bukan hubyku yg mengada2....last minit la baru nak cari barang...borink betul....tambah kalau soping dgn huby aku ni faham2 la lama siot...mgalahkan aku cerewetnya hehe...ampun ye abang...

Tiba jusco trs nak serang tmpt Polo...lain taknak myampah betul la...beli la duit sendiri kan...janji upah baju org nanti abg byrkan ye...

Macam biasa kalau huby aku nak beli baju aku la penasihat tak berbayar dia...kang kalau tak layan dia mls nak beli...so terpaksa la ikut...tgk la sampai dlm fitting room pun suh aku tgk sama..

Budak ni la paling kesian sbb dia posa...sampai terduduk la menunggu....byk kali mintak nak mkn tp aku suh sabar dah kul 5.30 masa ni...sayang la nak berbuka...so main la psp tu sambil tunggu ayah dapat baju yg dia minat....

Selesai semua kat jusco...setelah berjaya jumpa apa yg huby berkenan trs bergegas ke param stadium cheras...ini semua sebab huby dah berjanji nak tunjuk kt danish air ultraman, ben 10 semua...adoii benda mcm ni pun nak bgth...cfrm la si danish tu tuntut....dah la sana sesak gilos....ini je rupanya air yg huby ckp...igtkan mcm mana...apa yg aku imagin semua lain hehehe...

Tapi mmg menarik la param kt sini...mcm2 ada..panjang pulak tu...ini antara air yg huby sanggup beratur panjang....ok la rasa dia....

Yang paling dasat murtabak RM10 ni...gila mahal....

Sanggup tau huby aku belikan....tp mmg besar la murtabak ni...tp kalau duit aku mmg takde la nak beli hehe...tu pun aku suh beli yg biasa je...murah la sikit baru RM6...

Destinasi terakhir adalah mines...sbb nak mkn kt carls junior....slmt ada 1 tmpt duduk lagi...tu pun hujung kat sinki basuh tgn dah....muat punggung kami bertiga je hehe...

Sementara menunggu berbuka mcm biasa la layan snap2 pic...tp si danish ni dh tak mampu sgt nak posa sampai ke akhir...so dia minta berbuka dlm kete....padahal lagi 30 minit je lagi...so masa ni dia dah kenyang la tu...tu yg sihat je main psp...jadi la umo 6 thn dpt posa 6 hari...thn depan kena posa byk hari la sbb dah darjah satu....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...