Nuffnang

Monday, September 6, 2010

Berbuka @ Subway.....

Jumaat lps balik keje trs bergegas ke Leasure Mall sbb nak g psr malam kt sana mencari sesuatu....alang2 dah sampai sana terus la berbuka kt sana kan.....kali ni pergi dgn kak sab & ruby....

Sambil2 nak berbuka tu jln2 la dulu kt dlm soping mall tu....ada pula pameran tanglung....ctk gila wpun buat guna kertas biasa2 je kan...danish tiba2 dgn rela diri nak bergambar kt situ...layan kan je la...

Ibu pun nak menyelit gak hehe...kecik je tmpt dia tp dah lampu kaler2 mesti la ctkkan...menarik perhatian org...sepanjang jambatan ke bangunan sebelah pun byk bergantung2 tanglung mcm2 rupa...

Lepas tu trs ke Subway utk berbuka....skrg ni tgh gilakan subway...pantang org ajak lajuuuu je ok.....sekejap je lepak kt subway...makan laju2 trs blah blk...penat la nak merayap lama....dah la situ tmpt cina penuh...baik blk cpt2....kalau mines ok gak leh la cuci2 mata tgk baju....

3 comments:

POSH76 said...

I suker sgt SUBWAY ni sedap & menyihatkan hehe

POSH76 said...
This comment has been removed by the author.
Alida Ali said...

tu la kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Award Dari Eynda

Award Dari Eynda

Anniversary Giveaway...

Anniversary Giveaway...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...

GA Contest 1st GA Bday Riena & Ibu...